Image
Image
Image
Image

آشنایی با حامیان و برگزارکنندگان کنفرانس

بنیانگذار و موسس کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن

دکتر محسن سیفی بنیانگذار و موسس کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران است. ایشان دکترای بازاریابی خود را از دانشگاه اصفهان گرفتند و درسال 1399 به عنوان برترین دانشجوی دکترای مدیریت کشور انتخاب شدند. ایشان مجموعا 8 کتاب تالیف و ترجمه کردند که 3 کتاب ایشان مربوط به حوزه گیمیفیکیشن است و تنها کتاب تالیف این حوزه یعنی " بازی پردازی آنلاین" اثر ایشان است. تا کنون ایشان مشاور بیش از 80 شرکت مجموعه فعال صنعتی و خدماتی در کشور بودند و در حوزه گیمیفیکیشن بیش از 10 رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد را راهنمایی و مشاوره داده اند. در سال 1401 ایشان اپلیکیشن اوکسی باکس (Oxibox.ir) را در زمینه آموزش دوره های برند سازی، بازاریابی و فروش راه اندازی کردند که اولین اپلیکیشن گیمیفای (بازی وار شده) در حوزه آموزش های مدیریتی است. در مورد دکتر سیفی بیشتر بخوانید: www.Drmohsenseify.ir

شرکت ویستا طنین مدیران (VTM)

شرکت ویستا طنین مدیران در سال 1400 در راستای اعطلای دانش مدیریتی کشور و فعالیت حرفه ای در زمینه برگزاری کنفرانس های مدیریتی تاسیس گردید. این شرکت با دارا بودن بهترین متخصصان حوزه بازاریابی و گیمیفیکیشن تلاش دارد تا به علاقه مندان به این حوزه خدمت رسانی کند. چشم انداز این شرکت تبدیل شدن به برترین موسسه برگزار کننده همایش های حوزه بازی و بازی پردازی در رده های مختلف است.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای (VTM)

بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای نهاد متولی بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی در ایران است. این بنیاد در سال 1390 «انستیتو ملی بازی‌سازی» را جهت آموزش نیروی متخصص بازی‌سازی در ایران، از تاریخ ۲۸ آبان راه‌اندازی کرد.

dr seify
همایش

درباره همایش

دومین همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران با رویکرد علمی - پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر حوزه بازی و گیمیفیکیشن با همکاری دانشگاه های معتبر کشور در شهر تهران برگزار می گردد. هدف اصلی برگزاری این همایش ایجاد فضای همکاری، تبادل اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردها علمی و عملیاتی در حوزه گیمیفیکیشن(بازی پردازی) می‌باشد. این همایش در دو بخش علمی و پژوهشی که شامل ارائه مقالات علمی برتر در حوزه گیمیفیکشن است و بخش جایزه استارتاپ برتر در حوزه بازی و گیمیفیکیشن برگزار می گردد.

محور های همایش

محور های همایش در دو قسمت علمی- پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر  قابل ارائه می باشد:

محورهای علمی همایش به شرح ذیل می‌باشد:

  • گیمیفیکیشن و متاورس
  • گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا
  • گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی
  • گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش
  • گیمیفیکیشن در منابع انسانی
  • گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری
  • گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان
  • گیمیفیکیشن در روانشناسی
  • گیمیفیکیشن در گردشگری
  • گیمیفیکیشن و زنجیره تامین مجازی
  • گیمیفیکیشن در روابط عمومی
همایش
همایش

محور جایزه استارتاپ برتر

در این قسمت از همایش  پس از بررسی کلیه اپلیکیشن ها، نرم افزار های طراحی شده، طرح ها، برنامه های اجرا شده سازمانی ارسال شده به همایش؛ طبق چهارچوب علمی و نظر داوران به سه طرح اول جایزه اختصاصی همایش اهدا خواهد شد.

خانه صنعتکاران ایران به عنوان مجموعه ای مردمی که از سال ١٣٧٨ منطبق بر اصل ٤٤ قانون اساسي در حال فعالیت مستمر است، عمده دغدغه خویش را بر مرتفع سازی موانع توليد و تسریع در انجام امور اقتصادی متمرکز کرده است. این مجموعه مردمی با حذف بروکراسی های طولانی مدت و کاهش نااطمینانی ها در بازارهای صنعتی و تولیدی توانسته است در حوزه های صنعت، معدن، انرژی و کشاورزی اقدام به افزایش تولید، اشتغال و رفع مشکلات صنعتگران به عنوان وظیفه ذاتی خود بپردازد. اين مجموعه از بدو تاسيس تا كنون به بيش از هفت هزار واحد توليدي در حوزه های مشاوره، حقوقي، فنی، حمایتی، تسهیلاتی و اخذ مجوز خدماتی رساني كرده است و هم اکنون نزدیک به هشت هزار عضو در این زمینه دارد. در همین راستا خانه صنعتکاران ایران به عنوان مجموعه ای که حامی شرکت های تازه تاسیس، استارتاپ ها و به شکل کلی اشتغال و تولید ملی است از دومینکنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن در مهر ماه 1402 حمایت می کند.

مکان دائمی دبیرخانه همایش ها

اصفهان - اتوبان شهید آقابابایی - شهرک سلامت - انتهای خیابان سپهر - بلوار هدایت - اولین فرعی سمت راست - مجتمع اداری هدایت
طبقه سوم واحد ۱۱

کد پستی: 8198331555

شماره تلفن:35542254-031

شماره موبایل:

09396096900   09120602447

نقشه گنج همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران