معرفی بخش جایزه ملی گیمیفیکشن

این بخش از کنفرانس با مشارکت مستقیم بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای آندسته از استارتاپ ها و شرکت هایی برگزار می شود که دارای ایده و یا محصول مرتبط در این حوزه هستند. این بخش شامل دو سطح رقابت است:

  1. بخش آماتوری: افراد و استارتاپ های دارای ایده در حوزه گیمیفیکیشن
  2. بخش حرفه ای: شرکت های دارای ایده و نرم افزار های ارائه شده به بازار

محور های جایزه ملی گیمیفیکیشن به استارتاپ ها و موسسات فعال در این حوزه

در این بخش به همه کسب و کارهای سازمان کننده در کنفرانس چه به شکل حضوری و غیر حضوری گواهی معتبر شرکت در کنفرانس ارائه خواهد شد. ضمنا در پایان کنفرانس به سازمان های برگزیده جایزه نقدی ویژه، جایزه ویژه کنفرانس به همراه لوح یادبود ارائه خواهد شد.

• بازی های جدی و بازی های ویدئویی طراحی شده در داخل ایران
• نرم افزار های آموزشی…
• بازی های جدی و بازی های ویدئویی طراحی شده در داخل ایران
• نرم افزار های آموزشی بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن) طراحی شده در داخل ایران
• نرم افزار های تجاری بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن) طراحی شده در داخل ایران
• باشگاه مشتریان (دارای ساختار گیمیفیکیشن) طراحی شده در داخل ایران

Image

داوران جایزه ملی گیمیفیکیشن

تیزر جایزه ملی گیمیفیکیشن

.

Image

شرایط شرکت:

برای شرکت در این وبینار شرکت‌کنندگان باید با مباحث نظری و عملی حوزه طراحی و ساختار بازی‌پردازی آشنایی داشته باشند.
هدف جایزه ملی گیمیفیکیشن:
نهایتا تلاش برگزارکنندگان ایجاد بستری علمی در راستای تعقیب، تحلیل و شناخت هرچه بیشتر فعالین این حوزه، خلق فرصت برای گیمیفایرهای نوظهور، عملیاتی ساختن ایده های نو و به اشتراک‌گذاری به روزترین پژوهش‌های کاربردی موضوعات اساسی و مرتبط با گیمیفیکیشن/بازی‌ارسازی است. نهایتا اهم اهداف برگزاری چنین رویداد ملی به شرح زیر است:

  1. آشنایی با علم گیمیفیکیشن
  2. کمک به تکمیل رزومه افراد و دانشجویان علاقه مند برای شرکت در دوره تحصیلات تکمیلی و اخذ گواهی معتبر علمی
  3. حضور در کنار برجسته ترین اساتید حوزه بازی‌وارسازی/گیمیفیکیشن
  4. معرفی محصول/طرح به جامعه هدف فعال در حوزه گیمیفیکیشن و امکان مشاوره با متخصصان
  5. رقابت محصول/طرح افراد و استارتاپ ها با رقبای داخلی و سنجش ساختار علمی طرح/محصولات
  6. آشنایی و شبکه سازی با افراد فعال در حوزه کسب و کار و گیمیفیکیشن
  7. معرفی طراحان بازی‌وار نوظهور و کمک به فرایند عملیاتی ساختن ایده‌های آنها
  8. مشارکت حامیان مالی

چارچوب یا محورهای جایزه ملی گیمیفیکیشن:
جایزه گیمیفیکیشن ایران با هدف بکارگیری سازوکار بازی برای «حل مسائل» و «ارائه راه‌حل» و نیز «درگیر کردن» کاربران و مخاطبان در روند مسائل موجود در حوزه‌های معطوف به کسب و کار، سلامت و بهداشت، آموزش،  مسائل اجتماعی و فرهنگی تببین شده است. ایده‌های بازی‌پردازی ارسالی می‌توانند در قالب یک محصول، یک پروپوزال طراحی گیمیفیکیشن و بازی جدی در حوزه‌های گوناگون  و یک پلتفرم یا سامانه، اعم از پلتفرم‌های دیجیتال، گیم برد و با حتی کنش بازی پردازی باشد؛

درخواست مشاوره رایگان