پرسش های متداول
لطفا قسمت زیر که شامل پرسش های رایج و پاسخ به پرسش ها می باشد را مطالعه فرمایید، در صورتی که پرسش شما در میان موارد ذکر شده وجود ندارد می توانید از طریق فرم موجود در بخش پایین همین صفحه یا سایر راه های ارتباطی مذکور در سایت با ما در ارتباط باشید.
• کلیه افراد علاقه مند به مباحث جدید بازاریابی، فروش، روانشناسی و آموزش
• مدیران فروش و بازاریابی
• شرکت های طراح نرم افزار های بازی، آموزشی و خدماتی
• کلیه اساتید دانشگاهی و دانشجویان رشته های مرتبط با حوزه گیمیفیکیشن (کلیه گرایش های رشته مدیریت، کلیه گرایش های رشته روانشناسی، کلیه گرایش های رشته کامپیوتر و سایر رشته های مرتبط)
• افراد علاقه مند به مباحث جدید علم مدیریت به خصوص گیمیفیکیشن و بازی وار سازی
خیر. افراد علاقه مند بدون داشتن مقاله و طرح استارتاپی هم می توانند در همایش ثبت نام کنند.
1- آشنایی با علم گیمیفیکیشن؛ جدیدترین حوزه علم مدیریت و بازاریابی
2- کمک به تکمیل رزومه افراد و دانشجویان علاقه مند برای شرکت در دوره تحصیلات تکمیلی و اخذ گواهی معتبر علمی
3- حضور در کنار برجسته ترین اساتید حوزه مدیریت و گیمیفیکیشن
4- معرفی محصول/طرح استارتاپ ها به جامعه هدف فعال در حوزه گیمیفیکیشن و امکان مشاوره با متخصصان
5- رقابت محصول/طرح افراد و استارتاپ ها با رقبای داخلی و سنجش ساختار علمی طرح/محصولات
6- آشنایی و شبکه سازی با افراد فعال در حوزه کسب و کار و گیمیفیکیشن
کلیه طرح های ارسال به همایش که شامل (طرح مکتوب و مستندات اجرا شده، اپلیکیشن، نرم افزار ، و سایر موارد مربوط) می باشد پس از بارگزاری در وب سایت همایش بر اساس چهارچوب مشخص داروی می شوند.
برترین طرح ها و محصولات طراحی شده در زمینه گیمیفیکیشن در حوزه های زیر به شکل مجزا انتخاب خواهند شد:
- برترین اپلیکیشن کارکردی طراحی شده بر مبنای اصول گیمیفیکیشن
- برترین پلتفرم بازی آنلاین طراحی شده بر یکی از پایه های اپلیکیشن یا وب
- برترین برنامه بازاریابی/ آموزشی آفلاین طراحی شده بر مبنای اصول گیمیفیکیشن
تذکر: استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان بعد از تکمیل فرم طرح استارتاپ و بارگزاری آن در سامانه، همچنین پرداخت مبلغ ثبت نام؛ موظف هستند ظرف مدت 5 روز یک نسخه از (محصول/خدمت، اپلیکیشن، نرم افزار یا طرح پرینت شده) خود را به همراه مستندات اجرایی و مالکیت طرح به آدرس پستی زیر ارسال نمایند:
اگر بعد از ثبت مشخصات و وارد كردن كد امنيتی با خطا مواجه مي شويد، هنگام ثبت و تاييد مشخصات در قسمت ثبت نام ، زبان سيستم برای وارد كردن كد امنيتی حتما انگليسی باشد. هر گونه مشكل در ثبت نام را با تلفن 03135542254و يا همراه/ واتساپ و تلگرام 09120602447 در ميان بگذاريد.
مقاله بايد بر اساس فرمت مورد نظر همايش در قالب ورد تنظيم و با استفاده از حروف انگليسي نام گذاري شود. در اين صورت اگر به اينترنت پرسرعت دسترسي داشته باشيد از طريق سامانه كاربري ( ثبت نام و ورود ) مقاله به راحتي ارسال مي شود. بديهي است بايد تمام اطلاعات خواسته شده در بخش ارسال مقاله جديد را تكميل و مقاله را بارگذاري و زبان مقاله را در فرم مذكور مشخص كنيد.
هر گونه مشكل در ارسال مقاله را با تلفن 03135542254و يا همراه /واتساپ و تلگرام 09120602447 در ميان بگذاريد.
زبان هاي رسمي كنفرانس فارسي مي باشد. ارسال مقاله به زبان هاي انگليسي هم امكان پذير مي باشد.
بازاي پرداخت تعرفه به شرح جدول تعرفه ها، خدمات زير ارايه مي شود: پذيرش مقاله، درج مقاله به صورت تمام متن در کتاب مجموعه مقالات كنفرانس(الکترونیکی)، نمايه رايگان در سايت های مراجع دانش ، صدور يك فقره گواهي معتبر همایش بين المللي به صورت هولوگرام دار و مهر برجسته و يك نسخه سي دي مجموعه مقالات كنفرانس.
برای پرداخت هزینه های شرکت در همایش ابتدا بایستی خدماتی(پکیج) که می خواهید انتخاب نمائید را در قسمت ثبت خدمات صفحه کاربری خود مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران و مالکین استارتاپ ها می بایست خدمت مورد نظر را در قسمت «پکیج های همایش» انتخاب نموده و سپس به یکی از روش های زیر اقدام به پرداخت نمایند:
روش های پرداخت تعرفه ها:
روش پرداخت اينترنتي: از طريق درگاه زرين پال، در اين روش نيازي به ارسال فيش نيست ولي در صورت تمايل مي توانيد از فیش واریزی عکس (فایل jpg) تهیه و عکس فیش واریزی را از طریق شماره تلفن همراه به شماره (واتساپ و تلگرام) 09120602447 ارسال کنید.
روش پرداخت از طریق دستگاه خودپرداز: واریز به شماره کارت 6037997167626382 به نام محسن سیفی. سپس از فیش واریزی عکس ( فایل jpg ) تهیه و عکس فیش واریزی را از طریق شماره تلفن همراه به شماره (واتساپ و تلگرام) 09120602447 ارسال کنید.
برای تمام نویسندگان و همکاران مشارکت کننده در مقالات علمی و طرح های استارتاپی ارسال شده به همایش گواهی نامه شرکت در همایش صادر خواهد شد. لذا برای صدور گواهی شرکت در کنفراس درج تمام اسامی همکار و همچنین درج نام صحیح افراد در مقالات و طرح های استارتاپی الزامی است.
تذکر: پس از ارسال نهایی مقالات و طرح های استارتاپی امکان ویرایش اسامی همکاران طرح به هیچ عنوان میسر نمی باشد.
پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.
شرکت در همایش به شش صورت زیر انجام می پذیرد، که در هر صورت هزینه ها و خدمات همایش برای متقاضیان تعریف و در زیر ارائه شده است:
- حضور در همایش با ارائه مقاله (اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، مدیران سازمان ها)
- حضور در همایش با ارائه مقاله(کارکنان سازمان ها و دانشجویان، آزاد)
- حضور در همایش بدون ارائه مقاله و صدور گواهی حضور در همایش(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، مدیران و کارکنان، دانشجویان، آزاد)
- ثبت نام غیرحضوری در همایش با ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، مدیران و کارکنان، دانشجویان، آزاد)
- ثبت نام استارتاپ های دارای طرح/محصول و ایده عملیاتی شده در همایش با داوری طرح(اعضا و صاحبین استارتاپ ها، اعضای پارک های علم و فناوری، مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان، دانشجویان، آزاد)
- حضور كاركنان شركت ها و سازمان ها به صورت گروهي. جهت كسب اطلاعات بيشتر باتلفن 03135542254و يا همراه/واتساپ و تلگرام 09120602447 تماس حاصل فرمايند.
تذکر: لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت صفحه اصلی نشان داده شده است.
کلیه مقالات ارسال شده به همایش طبق روند زیر بررسی خواهند شد:
پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداكثر 7 روز پس از ارسال آن مشخص می گردد.
- پژوهشگران محترم برای داوری مقالات می بایست مقاله خود را به صورت کامل ( اصل مقاله) و در فرمت Word بارگذاری نمایند.
- پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش)درصفحه كاربري قسمت داوري اعلام می گردد.
- پس از پذیرش نهایی مقاله پژوهشگر موظف است ظرف 24 ساعت نسبت به پرداخت تعرفه شرکت در همایش اقدام نماید.
برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت همایش ثبت نام کنید. سپس وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله/طرح استارتاپ از منو های موجود به منو ارسال مقاله/طرح استارتاپ جدید بروید و فایل اصل مقاله/طرح استارتاپ را با فرمت word در سایت درج نمائید.
تذکر:
- پژوهشگران پس از ارسال مقالات در منوی شخصی باید منتظر داوری مقالات علمی خود باشند و پس از تایید می توانند پرداخت خود را از طریق سامانه وب سایت انجام دهند.
- اعضا و صاحبین استارتاپ ها و کسانی که فایل مورد نظر همایش را برای شرکت در همایش تکمیل و بارگزاری کرده اند می بایست بلافاصله بعد از بارگزاری وارد مرحله پرداخت هزینه همایش شوند و هزینه شرکت در همایش را پرداخت نمایند.
ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد ایمیل های همایش صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد. كاربران مي توانند سوالات احتمالي خود را از طريق شماره تلفن 03135542254و يا همراه /واتساپ و تلگرام 09120602447 با دبيرخانه همايش در ميان بگذارند.
پژوهشگران محترم می توانند تا زمان اعلام پذیرش اصل مقاله اقدام به ویرایش مقالات نمایند. زیرا پس از پذیرش و پرداخت هزینه، کلیه امور جاری(گواهینامه ها، قرار گرفتن در مجموعه مقالات و صفحه بندی و غیره) صورت می پذیرد و امکان تغییر وجود ندارد.
- تعداد صفحات مقالات علمی بستگی بهنوع مقاله دارد.تعداد صفحات مقالات مي تواند از 15 تا حداکثر 20 صفحه باشد.
- تعداد صفحات مکتوب طرح های استارتاپی در قالب بارگزاری شده استاندارد می تواند از تواند از 15تا حداکثر 50 صفحه باشد.
در سایت همایش فرمت نگارش مقالات/طرح استارتاپی موجود می باشد. به قسمت مربوطه مراجعه نموده و ضمن مطالعه توضیحات، فرم ها و دستورالعمل های لازم را دریافت نمائید.
از ما بپرسید
اگر هنوز پاسخ خود را پیدا نکرده اید فرم زیر را تکمیل کنید