دومین همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران در دانشگاه تربیت مدرس
دومین همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران با رویکرد علمی - پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر حوزه بازی و گیمیفیکیشن با همکاری انجمن ها و دانشگاه های معتبر کشور در دانشگاه تربیت مدرس (سالن شهید چمران) برگزار شد. هدف اصلی برگزاری این همایش بنیان گذاری یک رویداد علمی و عملیاتی در حوزه علم و فنون "های تک" و "فین تک" در علوم انسانی بود. دکتر محسن سیفی دبیر کل کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در خصوص این رویداد گفتند: این رویداد در راستای ایجاد تعامل و ارتباط بین علوم و فنون پیشرفته دنیا با جامعه هدف شرکت ها و استارتاپ های فعال در این حوزه دانست. ایشان افزودند گیمیفیکیشن و بازی پردازی می تواند سهم به سزایی در اشتغال و کارآفرینی کشور داشته باشد و رشد این صنعت در کل دنیا در طی 8 سال چیزی بیش از 200 درصد بوده است.
دکتر محسن سیفی همچنین توسعه این حوزه جدید را در تمامی بخش ها وصنایعی همچون بانکداری الکترونیک، بیمه و صندوق های بازنشستگی، آموزش خردسالان و بزرگسالان، درمان و بهداشت، طراحی بازی های ویدئویی و طراحی نرم افزار های بازی پایه امکان پذیر دانست و اضافه کرد:
در دهه آینده شاهد تغییر پلتفرم های حکمرانی و آموزش همگانی در کل دنیا خواهیم بود و گیمیفیکیشن توسعه و سوخ پدیده هایی مثل متاورس و پول مجازی را امکان پذیر خواهد کرد. ایشان همچنین تنها راه تعامل با نسل جدید در حوزه های اجتماعی و آموزش را ساختار های بازی پردازی شده دانست و اشاره کرد؛ ارتش آمریکا برای جذب و ایجاد اشتیاق بیشتر در نوجوانان و جوانان بازی جدی طراحی کرده است تا تعامل خود را با نسل جوان حفظ کند.
این کنفرانس در سه بخش سخنرانی ها، مقالات و جایزه ملی به شرکت های فعال در حوزه گیمیفیکیشن و بازی سازی برگزار خواهد شد و همچنین در خلال برگزاری از مقالات و بازی های برتر تقدیر به عمل آمد. همچنین این رویداد اولین رویداد علمی و جایزه ملی این حوزه در ایران بود.
مقالات کنفرانس:
# | عنوان مقاله | |
---|---|---|
1 | Gamification in insurance companies applications and examples | دانلود |
2 | The role of gamification in interactive learning | دانلود |
3 | test | دانلود |
4 | Byazma | دانلود |
5 | yadpardaz | دانلود |
6 | Smart Health Station | دانلود |
7 | camXmelody | دانلود |
8 | Improve railway staff safety with virtual reality | دانلود |
9 | Math Education | دانلود |
10 | An Introduction of an educational gamification Play with real data | دانلود |
11 | balzo | دانلود |
12 | Exploring the Influence of Gender on Motivations for eSports Consumption | دانلود |
13 | Gamification | دانلود |
14 | The impact of Gamification in computer programming skills | دانلود |
15 | Increasing the Diversity of Investment Portfolio with Integration of Gamified Components in the FinTech Applications Lifecycle | دانلود |
16 | Educational evaluation through gamification | دانلود |
17 | The Effects of Data Driven Gamification Design DDGD on Digital banking Products Users Experiences | دانلود |
18 | sinjim mobile game | دانلود |
19 | webchid | دانلود |
20 | The Impact of Gamified Human Resources Management on Organizational Performance | دانلود |
21 | NeuroKid | دانلود |
22 | Isfahan citycenter game education | دانلود |
23 | Explaining the role of gamification on the development of creative thinking skills and research tendencies in the virtual education of students after Corona | دانلود |
24 | A review of the antecedents and consequences of gamification on consumer behavior with a bibliometric approach | دانلود |
25 | The effect of training through Gamification on the implementation of the human resources scorecard | دانلود |
26 | Game based assessment alternative for traditional assessment in assessment centers | دانلود |
27 | Examining the intention to choose gamified applications Theory of planned behavior | دانلود |
28 | Interactive story | دانلود |
29 | Poaro ARG platform | دانلود |
30 | cheecode | دانلود |
31 | a panoramic review for elderly in gamified applications | دانلود |
32 | chelcheli | دانلود |
33 | Identifying the Threats and Opportunities of Gamification in Corporate Training | دانلود |
34 | Examining and explaining the effect of war game training exercises In improving the combat operational efficiency of the Iranian Army | دانلود |
35 | JAIZI | دانلود |
36 | Dbeef | دانلود |
37 | RadioloHisM | دانلود |
38 | kidacode | دانلود |
39 | Elements and applications of gamification in healthcare and health | دانلود |
40 | Investigating strategic factors affecting the implementation of successful gamification strategy in online businesses | دانلود |
41 | Analyzing a successful experience about Gamifying Attendants Recruitment Process in tourism industry | دانلود |
42 | Investigating the effect of using gamification in Electronic marketing | دانلود |
43 | Investigating the effect of new educational methods based on new technologies in students reminder | دانلود |
44 | english title | دانلود |