دومین همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران در دانشگاه تربیت مدرس

 دومین همایش بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران با رویکرد علمی - پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر حوزه بازی و گیمیفیکیشن با همکاری انجمن ها و دانشگاه های معتبر کشور در دانشگاه تربیت مدرس (سالن شهید چمران) برگزار شد. هدف اصلی برگزاری این همایش بنیان گذاری یک رویداد علمی و عملیاتی در حوزه علم و فنون "های تک" و "فین تک" در علوم انسانی بود. دکتر محسن سیفی دبیر کل کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در خصوص این رویداد گفتند: این رویداد در راستای ایجاد تعامل و ارتباط بین علوم و فنون پیشرفته دنیا با جامعه هدف شرکت ها و استارتاپ های فعال در این حوزه دانست. ایشان افزودند گیمیفیکیشن و بازی پردازی می تواند سهم به سزایی در اشتغال و کارآفرینی کشور داشته باشد و رشد این صنعت در کل دنیا در طی 8 سال چیزی بیش از 200 درصد بوده است.

دکتر محسن سیفی همچنین توسعه این حوزه جدید را در تمامی بخش ها وصنایعی همچون بانکداری الکترونیک، بیمه و صندوق های بازنشستگی، آموزش خردسالان و بزرگسالان، درمان و بهداشت، طراحی بازی های ویدئویی و طراحی نرم افزار های بازی پایه امکان پذیر دانست و اضافه کرد:

در دهه آینده  شاهد تغییر پلتفرم های حکمرانی و آموزش همگانی در کل دنیا خواهیم بود و گیمیفیکیشن توسعه و سوخ پدیده هایی مثل متاورس و پول مجازی را امکان پذیر خواهد کرد. ایشان همچنین تنها راه تعامل با نسل جدید در حوزه های اجتماعی و آموزش را ساختار های بازی پردازی شده دانست و اشاره کرد؛ ارتش آمریکا برای جذب و ایجاد اشتیاق بیشتر در نوجوانان و جوانان بازی جدی طراحی کرده است تا تعامل خود را با نسل جوان حفظ کند.

این کنفرانس در سه بخش سخنرانی ها، مقالات و جایزه ملی به شرکت های فعال در حوزه گیمیفیکیشن و بازی سازی برگزار خواهد شد و همچنین در  خلال برگزاری از مقالات و بازی های برتر تقدیر به عمل آمد. همچنین این رویداد اولین رویداد علمی و جایزه ملی این حوزه در ایران بود.

مقالات کنفرانس:

# عنوان مقاله
1 Gamification in insurance companies applications and examples دانلود
2 The role of gamification in interactive learning دانلود
3 test دانلود
4 Byazma دانلود
5 yadpardaz دانلود
6 Smart Health Station دانلود
7 camXmelody دانلود
8 Improve railway staff safety with virtual reality دانلود
9 Math Education دانلود
10 An Introduction of an educational gamification Play with real data دانلود
11 balzo دانلود
12 Exploring the Influence of Gender on Motivations for eSports Consumption دانلود
13 Gamification دانلود
14 The impact of Gamification in computer programming skills دانلود
15 Increasing the Diversity of Investment Portfolio with Integration of Gamified Components in the FinTech Applications Lifecycle دانلود
16 Educational evaluation through gamification دانلود
17 The Effects of Data Driven Gamification Design DDGD on Digital banking Products Users Experiences دانلود
18 sinjim mobile game دانلود
19 webchid دانلود
20 The Impact of Gamified Human Resources Management on Organizational Performance دانلود
21 NeuroKid دانلود
22 Isfahan citycenter game education دانلود
23 Explaining the role of gamification on the development of creative thinking skills and research tendencies in the virtual education of students after Corona دانلود
24 A review of the antecedents and consequences of gamification on consumer behavior with a bibliometric approach دانلود
25 The effect of training through Gamification on the implementation of the human resources scorecard دانلود
26 Game based assessment alternative for traditional assessment in assessment centers دانلود
27 Examining the intention to choose gamified applications Theory of planned behavior دانلود
28 Interactive story دانلود
29 Poaro ARG platform دانلود
30 cheecode دانلود
31 a panoramic review for elderly in gamified applications دانلود
32 chelcheli دانلود
33 Identifying the Threats and Opportunities of Gamification in Corporate Training دانلود
34 Examining and explaining the effect of war game training exercises In improving the combat operational efficiency of the Iranian Army دانلود
35 JAIZI دانلود
36 Dbeef دانلود
37 RadioloHisM دانلود
38 kidacode دانلود
39 Elements and applications of gamification in healthcare and health دانلود
40 Investigating strategic factors affecting the implementation of successful gamification strategy in online businesses دانلود
41 Analyzing a successful experience about Gamifying Attendants Recruitment Process in tourism industry دانلود
42 Investigating the effect of using gamification in Electronic marketing دانلود
43 Investigating the effect of new educational methods based on new technologies in students reminder دانلود
44 english title دانلود

پوستر ها :

poster1
poster2
poster3