حمایت و مشارکت شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان از دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن

شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان از دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن حمایت کرد و یکی از حامیان و مشارکت کننده های این رویداد مهم ملی شد.

شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در سال 1383 به عنوان نخستین مؤسسه غیرانتفاعی پژوهش و فناوری کشور با هدف توانمندسازي واحدهای فناور، خلاق و دانش‌بنیان و کمک به تجاري‌سازي دانش و فناوري و همچنین ارتباط و شــبکه‌ســازي عناصــر فعال در زیســت‌بوم فناوري، نوآوري و کارآفرینی کشور و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان راه اندازی گردید.
شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و همکاری با مجتمع‌های فناوری و نوآوری، مزایا و حمایت‌های قانونی و خدمات تجاری‌سازی را به اعضای خود ارائه می‏‌کند و بستر مناسبی برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری و ظرفیت‌سازی برای توسعه دانش و هم‌افزایی را فراهم می نماید. توسعه حمایت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه‌ها از واحدهای پژوهشگر و فناوری

  1. ایجاد ارتباط و تعامل بین واحدهای تحقیق و توسعه و ایجاد بستر تحقیقاتی و پژوهشی برای آنها
  2. ایجاد ارتباط بین واحدهای پژوهشگر و فناور و هم افزایی بین این واحدها، توسعه و تعالی آنها
  3. ایجاد امکان بهره برداری مشترک از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری واحدهای پژوهشگر و فناور
  4. ایجاد ارتباط هدفمند جهت معرفی نیازهای صنایع به شرکت های دانش بنیان


شبکه پژوهش و فناوری با شناخت خلاء های موجود در صنایع و نیاز آنها و تعامل با شرکت های فناور و دانش بنیان در برطرف نمودن این نیازها اقدام و نیاز کشور را از واردات تکنولوژی و محصولات وابسته برطرف کرده و با توانایی نیروهای متعهد داخلی به تولید، انتشار و استفاده از دانش می پردازد.
دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن در مهر ماه 1402 و با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، خانه صنعتکاران، مرکز فابا و دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود.


چاپ   ایمیل