وندور لیست مجموعه ای متشکل از معتبرترین و برجستهترین سرمایهگذاران، معماران، سازندگان، مهندسان مشاور، تامین کنندگان متریالهای ساختمانی و حتی بخش عمدهای از کارفرمایان، بهرهبرداران و مصرفکنندگان تاسیس شده است.
مجموعه ای تمامحرفهای، تخصصی، دانشگر و اخلاق گرا در عرصه تبلیغات، بازاریابی و برندینگ است. از همین رو همواره خود را متعهد به موفقیت مشتریان میداند.
در همین راستا مدیریت وندور لیست تصمیم دارد تا در دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن به عنوان یکی از حامیان اصلی حضور پیدا کند.
محورهای مهم کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل موارد زیر می باشد:
• گیمیفیکیشن و متاورس
• گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا
• گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی
• گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش
• گیمیفیکیشن در منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها
• گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری
• گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان
• گیمیفیکیشن در روانشناسی
در روز برگزاری با نگاه ویژه در کنار سخنرانی های آموزنده اساتید مطرح مدیریت 4 پنل ویژه کسب و کار ها برگزار می شود:
• پنل تخصصی بازاریابی، فروش و نقش گیمفیکیشن
• پنل تخصصی منابع انسانی و گیمیفیکیشن
• پنل تخصصی باشگاه مشتریان (با نگرش بانکداری)
• پنل تخصصی گردشگری و گیمیفیکیشن
دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در دانشگاه تربیت مدرس و در تاریخ 19 مهر ماه 1402 برگزار خواهد شد.
وندورلیست ایران حمایت خود را از کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران اعلام کرد.
پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی در حوزه علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در گستره ملی ایران محسوب می شود. این پارک باتوجه به رسالت جهاد دانشگاهی و ظرفیت های موجود در این نهاد و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کشور برای توسعه و تجاریسازی فناوریهای نرم و اشتغال زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری با حوزه نفوذ ملی آغاز به کار کرده است. شبکه گسترده جهاد دانشگاهی دامنه موضوعی پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را وسعت بخشیده که امکان انتقال تجربیات در سطح تخصصی بالا را در سراسر کشورفراهم می کند.
در همین راستا مدیریت مدیریت این پارک علم و فناوری تصمیم دارد تا در دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن به عنوان یکی از حامیان اصلی حضور پیدا کند.
محورهای مهم کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل موارد زیر می باشد:
• گیمیفیکیشن و متاورس
• گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا
• گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی
• گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش
• گیمیفیکیشن در منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها
• گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری
• گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان
• گیمیفیکیشن در روانشناسی
در روز برگزاری با نگاه ویژه در کنار سخنرانی های آموزنده اساتید مطرح مدیریت 4 پنل ویژه کسب و کار ها برگزار می شود:
• پنل تخصصی بازاریابی، فروش و نقش گیمفیکیشن
• پنل تخصصی منابع انسانی و گیمیفیکیشن
• پنل تخصصی باشگاه مشتریان (با نگرش بانکداری)
• پنل تخصصی گردشگری و گیمیفیکیشن
دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در دانشگاه تربیت مدرس و در تاریخ 19 مهر ماه 1402 برگزار خواهد شد.